
Eilen ostin glögiä ja joululehden selattavaksi. Oli mulla tietty suklaatakin. Join glögiä, söin suklaata ja nautiskelin kauniista jouluisista kuvista... <3

Neulon. pukinkonttiin ja muutenkin.

toisen pojan örkkimörkki valmistui.Lankana kaksinkertainen novitan pehmovauva. Ihanan pehmoista lankaa.




Kommentit