Mä näin joskus jonkun blogissa (nyt en muista kenen... :/  ) ihanan korun jossa riipuksena lasinen merihevonen. Ihastuin täysillä ja kyselinkin mistä on sen saanut ja taisi olla jostain ulkomaisesta kaupasta. Mä en niistä osaa mitään tilailla joten aattelin että no se siitä.

Sitten näin taas vähän aika sitten sellaisen merihevosen helmetissä. Ja taas kyselin että mistämistämistä...??!! Mutta ne oli jostain huudettu.. No, ei sitten. en siis saa sellaisia mistään..

Sitten maanantaina eksyin helmetin kautta helmitaulun sivuille. Ja mitä näenkään!! :o Niitä merihevosia. Lähes tulkoon hypin riemusta ja juoksen ympyrää. Sitten tilaamaan... En raaskin vielä tilata kuin yhden, mutta ehkä vielä joskus tuo sininenkin..... <3

Eilen ihanuus saapui kotiin ja pääsi heti illalla poikien nukkuessa koruun.

kesän muisto. merihevonen liittyy mereen ja veteen ja mulla siten kesään. Tämä koru kuitenkin jo syksyn väreissä, joten se on muisto vain....Korussa mv helmiä, lasihelmiä, sitriiniä, kuparilankaa sekä tuo ihana lasi  merihevonen... Olen niin onnellinen kun vihdoin sain sen...

meriheppa.jpg



Mulla parhaat koruideat syntyy aina poikia nukuttaessa. Siinä omassa rauhassa saa mietiskellä rauhassa kaikkia helmijuttuja.. korujen ideointiin ja suunnitteluun menee tosi paljon aikaa ja siinä se sitten kätevästi käy. ja jotenkin muutenkin se on sellanen rauhallinen tilanne jossa mun ajatus on jotenkin niin kirkkaana että ideoita syntyy. Mutta on siinä yksi miinus. Usein kun saan jonkin idean niin eihän mulla ole kaikkia helmiä ja sitten tilausta tekemään... Nytkin on monta tilausta tullut tehtyä ja samaan paikkaan.. joo, tosi fiksua kun sitten monet postimaksut mutta kun saan idean niin malttamattomana mun on päästävä heti touteutuksessa eteenpäin. Eilen taas tuli kirkkaana mieleen yksi koru jonka voisi tehdä Satuhelmen ihanista lamppuhelmistä... Niitä sitten tuli eilen illalla tilattua. Niin ja tänäänkin on tulossa tilaus samaisesta paikasta.. Tälläistä tää välillä on..... :D