Oon viime talvesta asti etsinyt itelleni kivaa baskerin/myssyn ohjetta. Meinasi jo epätoivo iskeä ja sitten löysin jatan mariomyssyn.  Ja se näytti heti just siltä mitä oon mielessäni aatellut. <3 Ohjeessa on puikot 5mm, jotka olisikin olleet sopivammat. Mulla ei sellasia nyt tähän hätään löytynyt ja tein myssyn 5,5mm pyöröillä. Ja myssy on vähän iso, meinaa valua silmille. Mutta eiköhän se nyt päässä pysy. Ja tarkoitus on tehdä pienempikin.. On tää niin kiva. se toinen sitten ehkä siitä sinapinkeltaisesta... ;) lankana Novitan mambo. Mambo oli uusi tuttavuus ja ihastuin heti siihen. Ihanan paksua ja pehmeetä lankaa..  Virkkasin myssyyn Novitan woolilla tuon kukkasen. Virkkaaminen on mulla vielä uutta ja ihmeellistä. En oikein sitä vielä ymmärrä, ohjeet siis vielä vähän vaikeita mulle lukea.. Ei tästäkään kukasta täydellinen tullut mutta onpahan persoonallinen yksilö. ;D

myssy-2.jpg