Jos muistatte niin mä aloin tekee itelleni paitaa isoveli langsta. Varmaan joskus joulukuussa. Sain valmiiksi takakappaleen, etukappaleen, ekan hihan. Sitten se jäi.. Yks päivä mietin sitä ja olin että ei hitto, ei mitään järkeä jättää lojumaan niin pitkälle tehtyä työtä ja kaivoin sen esiin. 2-3 iltaa tein sitä ja Valmista tuli!! :) Ohje oli siis isoveli langan etiketissä (vai mikskä sitä lappua kerän ympärillä sanotaan??!! ) tein koon xs ja just hyvä mulle. Tykkään sellasista vartalon myötäsistä. :) Jos paita olis mun päällä ni sais paremman käsityksen. No, katotaan jos joskus jaksan kuvata sen niin... ;)

paita-1.jpg

Mun äiti tosiaan tykkää todella paljon koruista jossa kierreputkihelmeä ja sitten jotain aina siinä välissä. on sanonut että haluaa niitä paljon, erivärisillä helmillä. No, sai viime viikolla kaksi lisää. :) Toinen ruskeilla helmillä ja toinen sinisillä.

ruskea-2.jpg

sininen-1.jpg


Niin ja liityinpä viime viikolla Novitaklibiin eli tästä lähin lehti tulee mulle kotiin. Jee!!! Nyt on innostus siirtynyt villasuksiat ja paidoista yms kesäsempiin juttuihin. No, korut tietty ja sitten kesäsempien juttujen neulominen: pojille liivit, mulle pari kesälaukkua...... Kivaa on suunnitella. :) Nyt sit vielä kun pääsis kauppaan ostamaan lankaa... *viheltää*   :D