tein keväällä itselleni tämän korun.  Sitä oon nyt paljon kesällä pitänyt. Ensin se oli mulla kaulassa tän viiikon alussa kun menin vanhemmilleni. äitini siihen iski silmänsä ja pyysi samanlaista mutta musta/v.punaisena. Loppuviikolla näin siskoni ja mulla taas se kaulakoru kaulassa. Siskonikin ihastui ja pyysi samanlaisen mutta turkoosina :D siskoni saa korunsa vasta heinäkuun puolessa välissä. koska tänänä vasta tilasin osat siihen ja maanantaina lähdetään kesälomareissuun vaunun kanssa. :D

Eli siis myös tiedossa kohta blogitaukoa.

Tässä kaulakoru mun kaulassa josta näkee kaulakorun pituuden. ;)

kyts.jpg


Roosa

roosa.jpg

kuva-4.jpg

Siinä samalla kun kaivoin korulaatikot esiin niin tein itselleni korvikset. :)

korvis-13.jpg

- - -

Olin viime yön poikien kanssa vanhempieni mökillä. Tänä aamuna mentiin kahdeksan maissa kävelylle katsomaan vanhaa myllyä. Kyllä se on aina jotenkin niin kaunista katseltavaa ja pojatkin tykkäsi. Siellä sielu lepää, kaunista maalaismaisemaa. Rauhallista.. <3 Nähtiin siellä eilen sateenkaarikin. <3

mylly.jpg