Otsikon keksiminen on muuten vaikeeta.. ;) Mutta tämänkin otsikon takana siis tarina. Mun ei pitänyt tänään tehdä koruja. Mun mielessä ei ollu mitään ideaa mitä tehdä niistä helmistä mitä mulla on mun kahdessa aarrelaatikossa. Lähinnä suunnittelin koruja mielessä ja mietin tulevaa helmitilauslistaa... Mitä kaikkea ihanaa pitääkään taas tilailla että saan tehtyä mielessä olevia koruja. Ja surffalilin villihelmessä, helmiq:ssa... ;) Sitten kaivoin kuitenkin aarrelaatikkoni esiin ja aloin hypistellä kaikkia ihania helmiä ja juttuja mitä sieltä löytyi. Siinä hypistellessä mielikuva korusta alkoi selkeytyä. Lilaa, metallia, riipus... <3

Syntyi jälleen lila kaulakoru jossa sydänriipus. Ketju koruun tuli mieleen ensin. tein sen ja sitten aloin miettiä sopivaa riipusta. Löytyi pieni sievä lila sydänriipus joka on tullut joskus villihelmestä kiitoslahjana. Sillä löytyi oma paikka tästä korusta. Tässä käytetty 6mm tumma lila lasihelmiä ja antiikkipatina putkihelmiä, molemmat helmiq:sta ja riipus tosiaan villihelmestä:

lilasydnkoru2.jpg


pikkusydn.jpg


Oon tehny tässä muutama päivä sitten myös korviksia. Sopivia edellisten kaulakorujen kanssa. ;)

korviksetx2.jpg


Kutomisrintamalla tapahtuu myös. Siskon toista sukkaa en oo vielä aloittanut, mutta koska mulla on useemmat puikot niin voin kutoa useaa työtä samanaikasesti.. Vaihtelu virkistää. saa kutoa erivärisillä langoilla niin ei kyllästy. ;) Nyt aloin siis kutoo itelleni villasukkia, tulee oikein joulusukat: punaista ja harmaata. :D Nyt oon ekassa sukassa just ylitänyt kantapään.