
Meillä on joulukirja tonttutyttö rosmariinista. Satu jatkuu joka päivä 24.12 asti. Tänään aloitettiin satu. Toki pojilla on sitten vielä muutkin joulukalenterit: sekä suklaa- että kuvakalenterit.:) Ekat luukut avattu.

Puikoillakin taas jotain uutta vaikka vanhatkin vielä kesken...




Kommentit