Eilen tein valmiiksi siskon sukat. Vihdoinkin! Annoin ne heti sille kun nähtiin. :) Sisko näki mun joulusukat ja ihastui niihin. Lupasin tehdä sillekin sellaset ja aloitinkin ne jo, pari riviä tehtynä. Tässä kuva siskon valmiista sukista:

vihreetsukat.jpg

Tänään tuli helmitilaus helmiQ:sta. :D Mulla oli koruidea johon olin tilannut tarvikkeet. Aloin heti sitä tekemään ja taas huomasi ettei kaikki mene käytännössä niin kuin päässä suunnittelee. Ei se toiminut ollenkaan niin kuin olin ajatellut. Mutta tulee siitä varmaan (!!) ihan kiva, täytyi taas vaan tehdä uusi helmitilaus kun huomas siinä että mitä kaikkee puuttuu ja tarvitsee. Kerron siitä sitten enemmän jos siitä jotain tulee... ;) On muuten kiva kun huomaa että jotain puuttuu ja pakko tehdä uusi tilaus niin aina tulee tilattua jotain kivaakin... ;D

En pystynyt paljon tekee sitä omaa kun huomasin mitä tarvitsee että se käytännössä onnistuu niin tein sitten äidilleni korun jota oli toivonut. Näki mun kaulassa sen korun jossa tummanliloja lasihelmiä, metalliputkia ja pieni sydänriipus. toivoi samanlaista ilman riipusta, eli se on tässä:

koru.jpg


Villapaita edistyy taustalla hitaasti ja voisinpa sanoa että varmasti... :D