Kyllä täällä pikkuhiljaa työt edistyy.. Meillä edelleen sairastellaan. nyt keskimmäinen kuumeessa. Toivottavasti menisi pian ohi, nyt kolmatta päivää kuumeilee. :(  Itsellänikin flunssa joten iltaisin on han poikki eikä jaksa neuloa paljoo. monena iltana olen vaan lysähtänyt sohvaan tekemättä mitään. Mutta kyllä tästä taas pikkuhiljaa parannutaan ja alkaa työt edistymään ripeämmin ;)

 

 

Yks isompi työ on kesken ja sitä olen nyt tehnyt. Se on tilaustyö joten olen yrittänyt sen saada pian valmiiksi.. olen kyl tällä hitaalla tahdilla tehnyt sitä jo 2 viikkoa ja taitaa ainakin vielä viikko mennä..

 

Viime viikolla oli tosiaan syntymäpäiväni. Sain siskoltani lahjaksi ihanan satumetsä lautasen. oih, se on ihana, rakastuin siihen heti! :)

 

Lautasen päällä yksi monesta kesken olevasta työstä. Esikoinen tuli luokseni punaisen lankakerän kanssa (oli hakenut sen lankalaatikostani) ja sanoi että äitin pitää tehdä talveksi lapaset hänelle. Ne siis nyt myös puikoilla.

 

 

tällä hetkellä kesken 4 työtä.. Ja pitäisi alkaa sukkiakin tekemään. Nyt alkoi sukkasato. itse olen perunalaarissa. ;)