Äidilläni on tämän kuun lopussa syntymäpäivä. tein lahjaksi kaulakorun.Äitini horoskooppi kivi on verenpunainen karneoli. No, ehkei tämä karneoli ole ihan verenpunaista mutta karneolia kuitenkin. ;)

Tämä kaulakoru kuvastaa sitä rakkautta jota olen äidiltäni saanut. ja rakkautta jota tunnen äitiäni kohtaan. ja sitä rakkautta joka on kasvattanut minusta sen minkä olen ja kuinka annan nyt sen rakkauden eteenpäin omille lapsilleni.  Tämä kuvaa sitä kuinka rakas äitini minulle on. korun inspiraationa toimi rakkaus sekä Susan Squellati Florencen kirjoittama kirja: Lahjana äidin rakkaus- tyttäreltä äidille. Kirjassa lukee näin:

En koskaan tiennyt kuinka paljon rakastat minua, ennen kuin minusta tuli äiti.
En koskaan ymmärtänyt kuinka suuri osa elämääsi minä olen, ennen kuin minusta tuli äiti.
en koskaan ajatellut, kuinka paljon olet aina tehnyt ja yhä teet minulle, ennen kuin minusta tuli äiti.
Koska olen nyt äiti, tiedän kuinka syvä ja vahva, kuinka erityinen ja suurenmoinen tämä rakkauden yhteys on äidin ja lapsen välillä.
on vaikeaa kuvailla tätä rakkautta, jonka sinulta saan.
Se on syvää, eikä sitä voi mitata.
rakkaus on loppumaton kuin valtameri, joka jatkuu yli horisontin.
Se on loppumaton ja yltäkylläinen kuin lähteessä virtaava vesi.
Se on voimakasta kuin sähkö ja kirkastaa koko elämän.
Se on tarpeeksi  luja pitämään kiinni ja tarpeeksi hellä päästämään irti.
Rakastamalla minut on laskettu vapaaksi rakastamaan muita.
Koska minua rakastetaan, kykenen rakastamaan itseäni.
Koska uskot minuun, voin uskoa itseeni.
Koska kuuntelet minua, annat minun olla oma itseni.
Tällä rakkaudella olet osoittanut millaista arvokkuutta vaatii päästää irti lapsistaan, heidän itsenäistyessään, ja heidän elämänsä kasvaessa sinusta erilleen.
tällä rakkaudella olet näyttänyt minulle, millaista rohkeutta vaatii hyväksyä muutkset, jotka vuodet tuovat tullessaan.
ja miten tärkeää on muistaa se hyvä, minkä elämä on antanut.
rakkautesi on muuttunut minussa voiman lähteeksi ja lohduksi.
Rakkautesi on kuin kukkakimppu elämäni pöydällä, se lisää iloa ja kauneutta jokaiseen päivääni.
olen kiitollinen siitä, että minulla on rakkautesi lahja, lahja jota ei ilmaista sanoin, vaan joka paljastuu hiljaisen lujana ja muuttumattomana läpi päivien ja vuosien. Tämä äidin rakkaus on arvokkain perintö, joka minulla on antaa omille lapsilleni.
Mahdollisuus antaa edelleen tämä rakkauden lahja on minulle uskottu kunnia.
Kädesta käteen ja sydämestä sydämeen tämä rakkaus kestää ikuisesti.
kiitos rakkautesi lahjasta.


idinrakkaus.jpg