Laitoin aamulla keittiän ikkunaan kynttelikön. Ja iltapäivällä tein poikien kanssa joulupipareita ja kuunneltiin samalla joululauluja :D Tehtiin tietty muumipiparkakkuja, poikien suosikkeja ;)

Äsken tein kortin jehkottaren korttihaasteeseen (siitä alempana). Samalla kun korttitarvikkeet esiin kaivoin niin tein taas muutaman joulukortin..








Kommentit