Eli kerro seitsemän faktaa itsestäsi ja haasta sitten seitsemän blokkaajaa mukaan..
Minulle haasteen heitti Helmiliina
.

1.
Rakastan yli kaiken omaa perhettäni. Miestäni, kahta ihanaa poikaamme sekä noita kahta risupartaa. Läheiset ihmiset muutenkin on kaikki kaikessa. Myös oma perhe (äitini, isäni ja siskoni) ovat mulle todella tärkeitä, asummekin lähellä toisiamme ja näemme viikottain.

2. 
Oon neuroottinen. Siis kotoa lähtiessä hella, kahvinkeitin yms pitää tarkistaa monta kertaa että ovat varmasti pois päältä. samoin ovessa roikun että uskon varmasti sen olevan lukossa.

3. Kun innostun jostain innostun täysillä. ja mun on saatava kaikki heti nyt. esim nyt helmeillessä ja neuloessa kun jotain keksin se on saatava heti. eli tilauksia lähtee menemään ja malttamattomana odottelen tulevaa postia.

4. Oon sellanen hulda huoleton. En käytä kauheesti aikaa siivoomiseen ja paikkojen laittamiseen. Siis toki siivoon mutta jos nyt ikkunat on täynnä suursnautsereiden nenän jälkiä niin eipä se ole mun onneni esteenä.

5. Olen positiivinen. Yritän katsoa kaikkia asioita positiivisesti ja löytää niitä hyviä puolia. Toki välillä on murheita, mutta sitten tosiaan etsin ne hyvät ja valoisat asiat elämässä.

6. Rakastan tähtitaivasta. talvi-iltoina jos on kirkas taivas ja tähdet loistavat niin sitä on aivan pakko pysähtyä katsomaan. niin kaunista...

7. Johanna kurkelan biisi : sun särkyä anna mä en. on mun lemppari. Se kun tulee radiosta on ihan pakko laittaa ääntä kovemmalle ja vaan kuunnella. On niin kaunis kappale että kyyneleetkin usein tulee väkisin sitä kuunnellessa. musiikki muutenkin on lähellä sydäntä ja jos tulee hyvä biisi niin on ihan pakko tanssia ja hytkyä mukana. usein poikien kanssa kuunnellaankin kotona musiikkia ja tanssitaan olkkarin lattialla. :D

Haasteen heitän eteenpäin seuraaville (voi olla että jotkut ovat jo haasteen saaneetkin mutta siinähän se sitten menee samalla ;)  ) : helmeilevä Helise , Nirppu, Mammaliini, Tiia, Reppuli, Katri ja korurasian Tiina. :)