Nyt oon haalinut itelleni aarteita. En oo vieläkään päässy tekemään koruja niistä kun hopealukko-osat uupuu yhä. Ne on kyllä tilattu mutta eivät vieläkään tulleet. :( Taitaa olla ruuhkaa kun niin monet suomalaiset helminettikaupat lomilla.

Eilen tuli paketti Luxoniasta. Mitä Ihanuuksia! Vau! Siitä rahanmenosta saan syyttää Helmeilevää Heliseä joka mulle siitä kaupasta vihjasi. :D Mutta hyvä  niin, ovat tosiaan aikamoisia ihanuuksia!!!!

Käyn paljon Helmetti-foorumilla. Sielläkin oon jäänyt koukkuun ostamiseen. *nolio* :D Oon ostellut ihania helmiä (mm.kivihelmiä). Tänään saapuikin eka paketti jonka ostin Petronellalta. Kiitos!

Viikolla tuli ilmoitus että kirja jonka tilasin,Upeat, helpot korut onkin loppuunmyyty. Mutta sainkin sitten ostettua sen kirjan käytettynä Helmetistä! Löysin sieltä siis ihmisen joka ei tarvinnut kyseistä kirjaa. ihanaa.:) Tänään kirja tulikin perille. Postissa oli myös toinen kirja jonka tilasin: ihanat korut, näin teet ne itse. Jälkimmäisessä kirjassa paljon ihania ideoita, odotan malttamattomana että pääsisin toteuttamaan niitä. :)

Tässä kirjat ja ihannudet Luxoniasta sekä Petronellalta:

kirjat.jpg

Tässä vielä samaiset ihanuudet ja lisäksi mun aarrelaatikko jossa mun kivihelmet. mv-helmet, swarovskit sekä hopeat.. aaaahhhhhh ;D

aarre.jpg