Siis apua. Mua ei oo luotu keksimään otsikoita. Siinä menee aina hetki ennen ku mitään keksii ja senki mitä lopulta keksii on ihan hölmöä... :)


Tein eilen illalla korvikset ja rannekorun. Molemmat on yksinkertaisia, niiden tekemisessä ei kovin kauaa mennyt. Tykkään yksinkertaisen kauniista koruista. Sellasia mä tykkään pitää joten turha on edes väkertää mitään kovin ihmeellisiä.. ;)

Korvikset on tehty valmiiseen korupohjaan. Oon lisännyt mustia kivihelmiä hopealankaan. Nää korvikset sopii yhteen edellisessä kirjoituksessa olevan kaulakorun kanssa. ;)

329551.jpg


Rannekoru on tehty pelkästään tiikerinsilmä kivihelmisä (6mm). Oon tykästynyt tohon tiikerinsilmä kiveen, se on mun mielestä ihanan väristä. <3 Tää rannekoru sopii yhteen sen lehtikorun kanssa joka tehty tiikerinsilmä kivisiruhelmistä jossa se tiikerinsilmä lehtiriipus. ;)


329560.jpg

Paidassa on takakappale valmis ja etukappaleeseen luotu silmukat. Kyllä sekin pikkuhiljaa edistyy. :D