Oon tainnu muutamaan otteeseen mainita että oon vähän malttamaton kun jotain keksin... No, eilenhän mun piti päästä kauppaan ja ostin nalle-lankaa ja puikot villapaidan kutomista varten. :D Aloitin eilen kutomaan sitä, yritän tehdä ihan vaan yks värisen perusvillapaidan. Mä vaan en meinaa ymmärtää niistä ohjeista mitään... :( Pitää varmaan kysellä tai sitten koittaa vaan ja purkaa aina jos epäonnistuu... Saas nähdä mitä tästä tulee, tuleeko mitään. Nyt on vasta takakappaleen resoriosuus kudottu kun heti meinaa vähän töksähtää, että mitä nyt oikeen sitten seuraavaksi.. No, peukut pystyyn että onnistuu. :) Saas nähdä kehtaanka laittaa tästä projektista ikinä kuvaa.. ;D

Eilen kudoin taas sekä mun että siskon sukkia. Omat sukat on kohta valmiit. Toisesta puuttuu enää kaventaminen ja lopetus ja siskon toinen sukka on kantapäässä. Tänään valmistuu ainakin ne omat sukat, laitan sitten kuvaa kun ovat valmiit. ;)

Eilen tuli villihelmen paketti. Siinä siis ne harmaat kissansilmä helmet, tähtilinkit ja hopealankaa. Tein siis äidilleni sen toivoman kaulakorun. Sain tehtyä sen heti eilen kun pojat nukkui taas samaan aikaan päikkäreitä. ;) Tässäpä tämä:

thtikoru.jpg


thdet.jpg