Tein tänään taas koruja. Sain luxoniasta tilauslahjaksi aivan ihanan ison nelilehtisenapilan ja se innosti tekemään korun. Kaikki korut tein itselleni.

Tämä koru muistuttaa siitä onnesta mitä minulla on. Kyllä mä sitä osaan arvostaa, tätä perhettä, näitä aarteita mitä mulla on. Läheisiä ihmisiä. Mutta silti joskus on niitä huonoja hetkiä. Silloin tämä koru antaa minulle voimaa. Pysäyttää taas katsomaan mitä minulla onkaan. Miten tärkeitä ja rakkaita ihmisiä ympärillä. Ja noi pojat. Mun elämäni suurin voiman lähde. Tämä pieni pipana masussa. Se auttaa kulkemaan harmaiden päivien läpi hymy huulilla, rakkaus rinnassa, onni mielessä...

Minun onni

onni-3.jpg

Korussa on helmiäislasihelmiä, mv-helmiä, jadea, foliosydän...

Tämä toinen koru on yksinkertainen mutta mielestäni ihana. Siinä on helmiq:sta ostettuja sulkia. Pitkässä nyörissä. Tähän myös korvikset.

Pocahontas

sulka.jpg

korvis-15.jpg