Mulla oli siskon kanssa kirppispöytä viikon. Myytiin taas mm pieneksi käyneitä lastenvaatteita pois. Hyvin meni taas vaatetta. Hyväkuntoisia eikä kova hinta. Laitetaan aina pieniä hintoja. tarkoitus kun ei ole rikastua vaan kierrättää. Antaa hyvää vaatetta eteenpäin käyttöön. <3

 

Kiertelin sitten tilin hakiessani vielä kirppiksen. Oon tullut siihen tulokseen että mulla on liian vähän kivoja kahvimukeja. Välillä kaikki kivat pesussa. Ja kyllähän se vaan niin on että kivasta mukista se kahvi maistuu paremmalta.. ;D Löysin sitten eilen 4 kivaa mukia ja ne lähti mun mukaan.

 

tänään juon aamukahviani sellaisesta mukista. ja Juu, hyvältä maistuu. :D (päällä oleva toppi löytyi myöskin eiliseltä kirppisreissulta :) )

 

1244443586_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

 

Pojat lähti mummun ja papan kanssa puuhamaahan . :) Minä ja tyttö kotosalla. Ihanaa saa ottaa rennosti ja parannella oloa. Olen tällä hetkellä flunssan kourissa. :/ Kurkku kipeä ja nokka tukossa...