Korupaja olikin taas kunnolla avoinna ja koruja syntyi useampia. No, johtuu siitä että korut olivat kaikki nopeita tehdä. ;)
Tässä vaijeriin kiinnityshelmillä kiinnitetty makeanvedenhelmiä ja hampaita:

Äidilleni tein taas hyvin yksinkertaisen kaulakorun koska pitää niistä. Varsinkin näistä joissa kierteisiä putkihelmiä. tässä lisäksi kuunpintalasihelmiä:

Nilkkakorun tein itelleni. Oli tosi nopea tehdä: valmista ketjua johon lisäsin lukon sekä pienen foliosydämen. On kiva ja yksinkertainen arkikäyttöön ;)

Sitten pitkä musta kaulakoru jossa iso foliosydän, sydänlukko, mustia opaakki 6/0 siemenhelmiä, mustia kissansilmälasihelmiä ja hopeoituja pieniä sydämiä.
Tässä tänä pitkänä:

Mutta näin tulen sitä luultavasti pitämään, eli kaksinkerroin ja lukkokin edessä :




Kommentit